چگونه آموزشگاه خوب انتخاب كنيم؟

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

چگونه آموزشگاه خوب انتخاب كنيم؟

بسياري از ما برنامه داريم دوره هاي مختلفي را بگذرانيم و براي امتحان مشخصي آماده شويم و يا حتي بتوانيم با آموزش هايي كه ديده ايم و يا شايد مدركي كه به عنوان گواهي پايان دوره دريافت كرده ايم به بازار كار وارد شويم.

اما سوال مهمي كه با آن درگير ميشويم اين است: كدام آموزشگاه؟ ميان تبليغات مختلف و جورواجوري كه در روزنامه هاي مختلف، كتابچه هاي آگهي ، تلويزيون و اينترنت و.... ميبينيم و هر كدام ميگويند ما بهترين آموزشگاه با بهترين اساتيد را داريم، به راستي كدام بهترين است؟

انتخاب آموزشگاه مناسب

 

جوابي كه به اين سوال داده ميشود متفاوت است . قبل از هر چيز بايد باپاسخ به سوالات زير ليستي از مواردي كه براي شما اهميت دارد تهيه كنيد.

 

1-چقدر زمان داريد؟

جواب اين سوال تعيين كننده است. اگر مدتهاست ميخواهيد زبان انگليسي ياد بگيريد و زمان زيادي براي از دست دادن نداريد، حتما بايد به فكر انتخاب يك آموزشگاه زبان در نزديكي خود باشيد. بهترين آموزشگاه براي شما ، نزديك ترين آموزشگاه است! به هر حال خيلي بهتر است شما بتوانيد سرحال و قبراق  در كلاس حاضر شويد و در روز زمان كافي هم براي تمرين داشته باشيد . همينطور در مورد دروسي مثل رياضي و فيزيك، مهم است كه شما انرژي كافي براي درك درس داشته باشيد. اگر آموزشگاه خوبي نزديك شما اين دروس را ارائه نمي كند شايد بهتر باشد به معلم خصوصي و تدريس خصوصي فيزيك و رياضي فكركنيد.

2- دوره هاي آموزشي مورد نظرتان در شهر شما برگزار مي شود؟

اگر در شهر محل زندگيتان دوره اي كه ميخواهيد ياد بگيريد در هيچ آموزشگاهي به طور تخصصي برگزار نمي شود ميتوانيد به عنوان يك گزينه ي جدي به كلاس آنلاين فكر كنيد. منظور ما از كلاس آنلاين دوره هاي از پيش ضبط شده نيست، يك كلاس كاملا تعاملي كه با كمك آن ميتوانيد بدون نگراني از دوري و نزديكي استاد و آمووزشگاه، تخصصي دوره خود را بگذرانيد. فرقي نميكند اگر كلاس رفع اشكال رياضي ششم باشد يا دوره آموزش زبان كودك! تقريبا همه ي مهارتها با كلاس آنلاين كاملا قابل يادگيري اند. ميتوانيد با خواندن نطرات افرادي كهرپيش از شما در دوره شركت كرده اند از ميزان مفيد بودن آن مطمئن شويد و سپس در آن ثبت نام كنيد.

3-  آيا نياز به مدرك داريد؟

اگر دوره اي كه مي گذرانيد به قصد ورود به بازار كار باشد به احتمال قوي نياز به دريافت گواهي پايان دوره خواهيد داشت. به طور مثال اگر قصد شركت در دوره آموزش عكاسي داريد و ميخواهيد در شركتي استخدام شويد بهتر است قبل از انتخاب آموزشگاه مورد نظر مطمئن شويد كه آن آموزشگاه به شما گواهي پايان دوره اعطا ميكند.

4-چقدر ميتوانيد هزينه كنيد؟

 آخرين مورد ولي شايد نه كم اهميت ترين موردي كه بايد بررسي كنيد ميزان هزينه دوره ي آموزشي است. دقت داشته باشيد كه مبلغي كه شما صرف آموزش مهارتي مي كنيد در واقع سرمايه گذاري شما بر روي خودتان است و با كمك آن قطعا مي توانيد درامد بيشتري داشته باشيد. بنا براين از خرج كردن نترسيد. نمي گوييم گرانترين دوره ها بهترينند اما دوره هاي خيلي ارزان هم احتمالا چيز زيادي براي آموزش به شما نخواهند داشت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.