دوره‌ كارداني پيوسته منسوخ شد

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

دوره‌ كارداني پيوسته منسوخ شد

براساس مصوبات كميسيون برنامه ريزي آموزشي تمام دوره‌هاي كارداني پيوسته توسط دفتر برنامه‌ريزي آموزش عالي منسوخ شده و قابل اجرا نخواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، اين قانون جديد به تازگي به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ابلاغ شده است و مراكز دانشگاهي ملزم به اجراي آن از سال ۹۷ هستند.

تمام دوره‌هاي كارداني پيوسته توسط دفتر برنامه‌ريزي آموزش عالي منسوخ شده و قابل اجرا نخواهد بود.

فقط برنامه‌هاي آموزشي دوره كارداني ناپيوسته كه در سامانه hes.msrt.it  فعال هستند، براي دانشگاه‌ها و مؤسسات داراي مجوز قابل اجرا است.

دارندگان ديپلم هنرستان در صورت پذيرفته شدن در دوره كارداني ناپيوسته ملزم به گذراندن دروس جبراني در نيم‌سال اول هستند.

براي مؤسسات آموزش عالي مجري دوره كارداني پيوسته، در صورت وجود رشته همنام در دوره كارداني ناپيوسته، پذيرش دانشجو در دوره ناپيوسته همان رشته بلامانع است و نياز به اخذ مجوز جديد نيست.,

 ليكن، در صورتي كه رشته‌ هم‌نام در دوره كارداني ناپيوسته وجود نداشته باشد، مؤسسات پس از اخذ مجوز از شوراي گسترش آموزش عالي، مي‌توانند اقدام به اجراي دوره در مقطع كارداني ناپيوسته كنند.

منبع : خبرگزاري مهر

استاد سلام مرجع تخصصي برگزار كننده دوره هاي تدريس خصوصي , هزينه تدريس خصوصي , تدريس خصوصي كنكور كارداني, تدريس خصوصي كنكور و ... آرزوي موفقيت براي تمامي دانشجويان دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.