بيش از 2 ميليون دانش آموز تحت پوشش آموزش‌هاي كارآفريني قرار گرفته‌اند

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

بيش از 2 ميليون دانش آموز تحت پوشش آموزش‌هاي كارآفريني قرار گرفته‌اند

علي زرافشان:

بيش از 2 ميليون دانش آموز تحت پوشش آموزش‌هاي كارآفريني قرار گرفته‌اند

معاون آموزش متوسطه وزيرآموزش و پرورش گفت: بيش از 2 ميليون دانش آموز تحت‌ پوشش آموزش‌هاي كارآفريني قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاري برنا، علي زرافشان درآيين رونمايي از  «طرح ايران مهارت» كه در سالن 17 شهريور وزارت تعاون، كارواموراجتماعي و با حضور وزير آموزش وپرورش برگزار شد، اظهاركرد: موضوع آموزش مهارت‌ها به عنوان يك مطالبه ملي در سطوح مختلف جامعه مطرح است ورهبر معظم انقلاب و رئيس جمهور محترم نيز براين موضوع تأكيدكرده‌اند.

وي افزود: باتوجه به وجود فارغ التحصيلان فاقد شغل در جامعه، آموزش مهارت‌هاي مختلف در مدارس موضوعي اجتناب ناپذير است و تحقق اقتصاد مقاومتي نيز متأثر از ارائه آموزش مهارت‌هاي حرفه‌اي براي دانش آموزان است

زرافشان تصريح كرد: براساس آنچه كه در سند تحول بنيادين و درس ملي آمده است، آموزش مهارت‌هاي زندگي و.تدريس خصوصي و مهارت‌هاي شغلي موردتأكيد است و به همين منظور ماكتي از شايستگي‌هاي مختلف را ترسيم و براي استفاده دانش آموزان در طول 12 سال تحصيلي ارائه شده است.

وي ادامه داد: درس كار و فناوري در پايه ششم دوره ابتدايي به صورت تلفيقي ارائه مي شود و پودمان هايي را براي آشنايي دانش آموزان با مهارت ها، آموزش داده مي‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزيرآموزش و پرورش از تحصيل 38 درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه در هنرستان‌هاي فني‌وحرفه‌اي وكاردانش خبرداد و افزود: بيش از 2 ميليون دانش آموز تحت پوشش آموزش‌هاي كارآفريني قرار دارند و امروزه شاهد راه اندازي بازارچه‌هاي كسب و كار توسط هنرجويان هستيم.

وي ادامه داد: طبق آنچه در سند تحول و درس ملي آمده است، ‌مديرمدرسه مسئول تأمين وتوسعه محيط يادگيري و همچنين خلق موقعيت‌هاي تربيتي و آموزشي در مدرسه است

منبع:http://www.bornanews.ir

استاد سلام مرجع تخصصي برگزار كننده دوره هاي تخصصي تدريس خصوصي,كلاس آنلاين,تدريس خصوصي زبان انگليسي,تدريس خصوصي زبان آلماني و ... براي تمامي دانش آموزان آرزوي موفقيت دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.