همكاري دو ناشر ايراني براي تاليف و ترجمه كتاب كودك

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

همكاري دو ناشر ايراني براي تاليف و ترجمه كتاب كودك

همكاري دو ناشر ايراني براي تاليف و ترجمه كتاب كودك

دو موسسه نشر صرير و شباويز همكاري مشترك خود براي تاليف، ترجمه و انتشار كتابهاي كودك و نوجوان تدريس خصوصي زبان انگليسي كودك اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دو موسسه بزرگ نشر ايران در محل در آستانه آغاز شصت و نهمين دوره نمايشگاه كتاب فرانكفورت همكاري خود را در قالب توليد، ترجمه و تصويرگري كتاب اعلام و از شصت عنوان كتاب كه حاصل اين فعاليت مشترك است رونمايي مي كنند.

نشر صرير وابسته به بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و موسسه انتشارات شباويز دو طرف اين همكاري هستند.

بر اساس اعلام محمدحسين كريمي‌پور مسئول انتشارات صرير كه مديريت غرفه مستقل اين موسسه در نمايشگاه كتاب فرانكفورت را نيز بر عهده دارد، شصت عنوان كتاب كودك و نوجوان تاليف شده در راستاي اين همكاري مشترك كه با ترجمه انگليسي تهيه و منتشر شده است در اين نمايشگاه براي نخستين بار رونمايي و در معرض ديد و مذاكره براي واگذاري امتياز فروش قرار مي‌گيرد.

كريمي‌پور در اين زمينه در گفتگو با مهر اعلام كرد: شيوه اين همكاري به صورتي بود كه آثار و تصويرگري مرتبط با آنها در كارگاه‌هايي به حمايت ما و مديريت خانم فريده خلعتبري مدير نشر شباويز توليد شده و ما نيز از انتشار آنها حمايت كرده‌ايم.تدريس خصوصي

در راستاي اين همكاري مشترك در غرفه نشر صرير در نمايشگاه كتاب فرانكفورت در سال جاري، فريده خلعتبري مدير نشر شباويز حضور داشته و به معرفي اين آثار خواهد پرداخت.

اين همكاري در حالي صورت مي‌پذيرد كه نشر شباويز يكي از مهمترين ناشران كودك و نوجوان ايراني و از فعالان حضور در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كتاب و مجامع ادبي كودك و نوجوان به شمار مي‌رود كه شمار قابل توجهي از آثار توليد شده توسط اين موسسه توانسته‌اند با واگذاري امتياز رايت به ساير كشورها ترجمه شوند.

در ميان آثار منتشر شده در اين مجموعه اسامي نويسندگاني چون فريده خلعتبري؛ سرور كتبي، ماهدخت كشكولي، الهه فدايي تهراني، فروزنده نعمت‌الهي، شبنم جوادي مطلقي، فاطمه مشهدي رستم، سارا نيروبخش و... و. و نيز تصويرگراني چون ژيلا هدايي، نسيم آزادي، مهرنوش معصوميان، علي نامورالهام كاظمي، علي مفاخري و... و. به چشم مي‌خورد

منبع:خبرگزاري مهر

استاد سلام مرجع تخصصي برگزار كننده دوره هاي تخصصي تدريس خصوصي , تدريس خصوصي  زبان انگليسي كودك , استعداديابي كودك , تدريس خصوصي مهارت اجتماعي كودك و ... آرزوي موفقيت روز افزون دراين نمايشگاه را دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.