نواختن زنگ استكبار ستيزي در مدارس ايران

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

نواختن زنگ استكبار ستيزي در مدارس ايران

نواختن زنگ استكبار ستيزي در مدارس ايران

زنگ استكبار ستيزي به صورت همزمان در مدارس سراسر كشور نواخته شد

به گزارش گروه اجتماعي برنا ، امروز ۱۳ آبان ماه، معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش و مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در مدرسه شاهد امام جواد الائمه زنگ مبارزه با استكبار را به صدا در آوردند.

مهدي فيض در اين مراسم گفت: يكي از نقاط عطف تاريخ انقلاب روز ۱۳ آبان سال ۵۷ است.

وي افزود: تعدادي از دانش آموزان و دانشجويان در مقابل دانشگاه تهران تجمع كردند و به همين دليل به شهادت رسيدند و به همين مناسبت روز ۱۳ آبان را به نام دانش آموز نام گذاري كردند.

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش بيان كرد: در اين روز  تعداد صد  نفر از دانشجويان، سفارت آمريكا را تسخير كردند. اين روز به نام روز ملي مبارزه با استكبار جهاني نام گرفت.

وي ادامه داد: نواختن  زنگ  استكبار ستيزي در مدارس به اين معنا است كه همانند درس فارسي و رياضي يك ساعت درسي به نام استكبارستيزي داشته باشيم.

فيض گفت: در يوم الله ۱۳ آبان هيبت آمريكا شكست. در اين روز تمام جهانيان متوجه شدند،  آمريكا در ظاهر ترسناك و از درون توخالي است.

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش گفت: در ايران نوجوانان ما نيروي پيشران جامعه هستند و دردوران دفاع مقدس از هر هفت نفر شهيد يك نفر دانش آموز بود به نحوي كه نظام آموزشي كشور ۳۶ هزار شهيد دانش آموز تقديم كرد.

منبع : خبرگزاري برنا

 استاد سلام مرجع تخصصي برگزار كننده دوره هاي تدريس خصوصي , هزينه تدريس خصوصي , كلاس آنلاين , تدريس خصوصي ادبيات فارسي , تدريس خصوصي رياضي و ... اين روز را تبريك عرض مي نمايد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.