استخدام ٥٠٠٠نفرى شركت هاى دانش بنيان.

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

استخدام ٥٠٠٠نفرى شركت هاى دانش بنيان.

شركت هاى دانش بنيان اصلا چى هستن؟
شركت هاى دانش بنيان موسسه هاى خصوصى يا تعاونى هستن كه بر پايه دانش و مهارت هاى فردى فعاليت هايى را در جهت بهتر شدن چرخه اقتصادى و افرايش ثروت و علم كشور انجام ميدن.
شركتهاى دانش بنيان محلى براى پرورش افراد مستعد و نوآور به حساب مياد.
اساس كار اين شركتها به اين صورت كه افرادى كه ايده هاى جديد دارن و يا توانايى هاى مختلف مثل تدريس خصوصى مهارت هاى لازم،زبان برنامه نويسى،وب سرچ و حتى روابط عمومى خوب و ... به صورت يك تيم دور هم جمع ميكنن تا ايده هاشون رو عملى كنن و به مرحله سودآورى برسونن.
زمينه فعاليت شركت هاى دانش بنيان:
١.توسعه نوآورى
٢.ارائه خدمات مشاوره اى
٣.ورود خدمات به بازار بين المللى
انواع شركت هاى دانش بنيان:
١.شركت هايى كه مالكيت آن هافقط براى اعضاى هيأت علمى است
٢.شركت هايى كه دانشگاه ها در آن ها مالكيتى ندارند
براى جذب در شركتهاى دانش بنيانى اول از همه بايد به سايت INRE.IR برين و براى شركت در آزمون هاى چند مرحله اى ثبت نام كنيد.
مرحله اول:
ثبت نام از طريق سايت در تاريخ ١٤شهريور تا ٢٦شهريور و شركت در آزمون اينترنتى كه از هفته آخر مهرماه شروع ميشه و تا اواخر آبان ادامه داره و بعد از اون يك مرحله حضورى به منظور مهارت سنجى برگزار ميشه.(در اين سايت ٢٦٦ شغل اعلام شده و در اين زمينه عا دعوت به همكارى شده و هركى ميتونه شغل دلخواهش رو از بين اين مشاغل انتخاب كنه)
مرحله دوم:
مصاحبه حضورى از دى تا اسفند ماه ٩٦ در استان هاى:تهران،خراسان رضوى،آذربايجان،اصفهان،هرمزگان و خوزستان كه نهايتا بعد از اين مرحله ٥٠٠٠نفر انتخاب مى شوند.
بخش بندى مشاغل مورد نياز اين شركت ها:
١.كارشناسى و مهندسى
٢.حقوقى 
٣.مديريتى
٤.درمان و مراقبت
٥.اجرايى و فنى
٦.بازاريابى و فروش
٧.فناورى اطلاعات
٨.بهداشت
٩.خدماتى رفاهى و آموزشى
١٠.طراحى
١١.رسانه اى
١٢.مالى
شرايط شركت در آزمون:
اعتقاد به دين اسلام يا يكى از اديان تصريح شده در قانون اساسى،داشتن تابعيت ايران،داشتن حداقل ١٨سال،برخوردارى از سلامت جسمى و روانى،عدم اتكا به اعمال خلاف شغلى و تحصيلى.
استاد سلام منبع تدريس خصوصى

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.