چگونه رويداد برگزار كنيم و بررسي بازريابي رويداد از ابتدا تا انتها

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

چگونه رويداد برگزار كنيم و بررسي بازريابي رويداد از ابتدا تا انتها

در اين مقاله نسبتا طولاني مي خواهيم به ديد شما كمك كنيم كه چطور يك رويداد را تعريف كنيد و سپس بتوانيد صندلي هاي آن مراسم را پر كنيد و يا كلاس آنلاين با شاگرداني زياد داشته باشيد و از تمام جنبه ها به بازاريابي ديجيتال و حتي غير ديجيتال نگاه كرده ايم.

نظريه هاي متفاوتي وجود دارد اما بيشترين دلايل شركت افراد شامل:

  • مشاركت و تعامل
  • تعامل با افراد متخصص
  • ايده گرفتن
  • شبكه سازي
  • سرگرمي
  • يادگيري تجربه هاي بزرگان
  • آشنايي با افراد جديد و ... مي باشد.

شايد بهتر باشد در ابتداي امر كمي بيشتر درباره بازاريابي و چگونگي نحوه برگزاري ايونت هاي بازاريابي بدانيم.

نمونه فايل برنامه زمانبندي يك رويداد

علم بازاريابي

فيليپ كاتلر از برترين اساتيد در حوزه بازاريابي جهان و پدر بازاريابي مدرن است.يكي از كتاب هاي ايشان به نام اصول بازاريابي همچنان به عنوان يكي از معتبرترين منابع در اين رشته مي باشد. كاتلر درك مفهوم بازاريابي را ساده اما اجراي آن را بسيار دشوار مي‌داند. وي بر اساس انچه كاتلريسم خوانده مي‌شود معتقد است كه بازاريابي بخشي ازفلسفه مديريت مديران است.

آميزه هاي بازاريابي از نگاه فيليپ كاتلر پدر علم بازار يابي شامل 4p مي باشد.

  • Product يا همان محصول
  • Price يا همان قيمت محصول
  • Place يا همان محل توزيع
  • Promotion يا همان ترويج و پيشرفت

البته به مرور زمان پس از ارائه نظر مك كارتي و اساتيد برجسته آميزه هاي بازاريابي تغيير كرد و به مرور بيشتر شد.

عواملي مانند مردم و تاثير رفتار مردم بر بازاريابي يك محصول, سياست(مثلا صحبت ها و توييت هاي دونالد ترامپ بر روي بورس و ارزش آن تاثير مي گذارد) بسته بندي و ... به اين آميزه ها اضافه شدند. و در نهايت با شكل گيري سيستم هاي استارتاپي بازاريابي ماركتينگ شكل رسمي تري به خود گرفت.

براي آنكه بدانيد بازاريابي ماركتينگ چيست در ادامه  در اينجا همراه ما باشيد

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.