انتقاد از بي‌توجهي جايزه كتاب سال به ادبيات كودك

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

انتقاد از بي‌توجهي جايزه كتاب سال به ادبيات كودك

در حالي كه طي هفته گذشته شاهد برگزاري سي‌وپنجمين دوره جايزه كتاب سال و معرفي آثار برتر در حوزه‌هاي مختلف بوديم، سيدعلي كاشفي از كم‌توجهي اين جايزه به ادبيات كودك انتقاد كرد.

سيدعلي كاشفي خوانساري نويسنده و روزنامه‌نگار باسابقه حوزه كودك و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر از كم‌توجهي جايزه كتاب سال به بخش كودك و نوجوان، انتقاد كرد و گفت: تصور من اين است كه اين كم توجهي به غلبه مسايل سياسي برمي‌گردد. اين روزها سياست در اولويت است و تدريس خصوصي زبان كودكان، به‌عنوان آينده‌سازان اين مرز و بوم، فراموش شده‌اند و چون صداي اعتراض ندارند، كسي به آن‌ها اهميت نمي‌دهد و همه در تلاش براي راضي نگه داشتن بخش‌ها و گروه‌هاي ديگر جامعه هستند.

سردبير فصلنامه تخصصي كودك و نوجوان يكي ديگر از دلايل كم‌توجهي به كتاب‌هاي نوشته شده براي اين گرده سني را غلبه نگاه روشنفكرانه دانست و افزود: اين نگاه موجب شده حتي كساني كه كتاب مي‌خوانند هم ادبيات تدريس خصوصي زبان انگليسي كودك و نوجوان را بي‌اهميت تلقي كنند و به آن توجهي نداشته باشند. براي همين است كه نويسندگان و مترجمان خوب گروه سني كودك و نوجوان، آن‌قدر براي اين گروه از كتاب‌خوان‌ها مطرح و شناخته شده نيستند كه مثلا پديدآورندگان ادبيات بزرگسال. ادامه مطلب

منبع : خبرگزاري مهر

استاد سلام مرجع تخصصي برگزار كننده دوره هاي تدريس خصوصي , هزينه تدريس خصوصي , تدريس خصوصي زبان انگليسي كودك,  كلاس آنلاين و ... آرزوي موفقيت براي تمامي اين عزيزان دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.