دانشجويان ارشد دانشگاه آزاد موظف به گذراندن پايان نامه هستند

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

دانشجويان ارشد دانشگاه آزاد موظف به گذراندن پايان نامه هستند

معاون آموزشي دانشگاه آزاد در بخشنامه اي مصوبه شوراي برنامه ريزي آموزشي و درسي در خصوص شيوه نامه اجرايي آيين نامه آموزشي دوره كارشناسي ارشد را به واحدها و مراكز آموزشي دانشگاه ابلاغ كرد

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از دانشگاه آزاد، درمتن اين بخشنامه آمده است: «تمامي دانشجويان دوره هاي كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي در تمام رشته ها ملزم به اخذ و دفاع از پايان نامه هستند.

در موارد خاص چنانچه دانشجويان تمام واحدهاي آموزشي دوره را با ميانگين كل حداقل ۱۴ گذرانده و پايان نامه را اخذ كرده باشند اما به دلايلي نتوانند از پايان نامه دفاع كنند، واحد دانشگاهي مي تواند در صورت تاييد گروه آموزشي، موافقت شوراي پژوهشي و شوراي آموزشي و تحصيلات تكميلي واحد دانشگاهي مراتب را از طريق استان به كميسيون موارد خاص سازمان مركزي ارسال كند.

تا در صورت موافقت، معادل تعداد واحد پايان نامه از واحدهاي درسي مصوب رشته خود و در صورت نبود درس از رشته هاي مرتبط به تشخيص گروه آموزشي، اخذ و در صورت گذراندن آن با رعايت ساير مقررات به شيوه آموزش محور دانش آموخته شوند

منبع : خبرگزاي مهر

استاد سلام مرجع تخصصي برگزار كننده دوره هاي تدريس خصوصي , هزينه تدريس خصوصي , تدريس خصوصي كنكور ,تدريس خصوصي كنكور ارشد و ... براي دانشجويان عزيز آرزوي موفقيت دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.