تجمع دانش آموزي مقابل سازمان ملل در محكوميت كشتار مسلمانان ميانمار

استاد سلام يك پلتفرم آنلاين آموزشي است كه استاد و شاگرد را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي كه يك شاگرد براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را فراهم ميكند.

تجمع دانش آموزي مقابل سازمان ملل در محكوميت كشتار مسلمانان ميانمار

به گزارش گروه اخبار فرهنگي ايرنا دبيركل اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزي روز سه شنبه به همراه دانش آموزان در اين تجمع نسبت به كشتار،سركوب و كوچ اجباري هزار تن از مسلمانان ميانمار كه با سكوت مدعيان حقوق بشر جهاني همراه است اعتراض كردند.
دبيركل اتحاديه در سخناني گفت: توطئه كشتار مسلمانان ،اين بار در ميانمار نشان مي دهد كه اسلام ستيزي و سناريوي فشار بر مسلمانان و آواره سازي پيروان دين اسلام با جديت از سوي افراط گرايان غربي و شرقي دنبال مي شود و در سكوت نهادهاي مدعي حمايت از حقوق بشر، اين توطئه جهاني با شدت و وقاحت بيشتري دنبال مي شود.
حامد علامتي خاطرنشان كرد: سرپوش گذاشتن غرب و نهاد هاي به اصطلاح حقوق بشري بر روي اين فاجعه و چشم بستن بر نسل كشي بيرحمانه مسلمانان نشان مي دهد كه اين نهاد ها به جاي آن كه جلوي اين كشتارهاي وقيحانه را بگيرند ،به عنوان ابزاري در دست نظام سلطه و قدرت هاي زياده خواه غربي ،عليه كشورهاي مستقلي همچون جمهوري اسلامي ايران توطئه كرده و بيانيه مداخله جويانه صادر مي كنند.
وي گفت: در يمن هزاران كودك بي گناه ،قرباني تجاوز نظامي عربستان سعودي شده و هزاران تن از مردم ،گرفتار بيماري وبا شده اند در سوريه ،عراق و در افغانستان و پيش از اين در بوسني ،توطئه نسل كشي مسلمانان با چراغ سبز قدرت هاي اهريمني جهان و حمايت پيدا و پنهان نظام سلطه رو خونخواران و ديكتاتوري هاي سفاك تاريخ را سفيد كرده است اما نكته متفاوت و قابل توجه درباره كشتار بيرحمانه مسلمانان ميانمار اين است كه اين جنايت ها در كشوري رخ مي دهد كه در راس نظام سياسي آن شخصي قرار گرفته است كه جايزه صلح نوبل دريافت كرده است !
وي افزود: اگر اعطا كنندگان اين جوايز به راستي قائل به توسعه صلح جهاني هستند ،بايد با پذيرش اشتباهات و جنايات دولت ميانمار و محكوم كردن سكوت وقيحانه در برابر كشتارمظلومانه مسلمانان در اين كشور ،جايزه صلح نوبل را از عامل اصلي حمايت از اين جنايت ها پس بگيرند
او ادامه داد: سران كشور هاي اسلامي با چشم بستن بر روي كشتار مسلمانان ميانمار نشان داده اند كه مسئله آنها نه شيعه است نه سني ،بلكه انفعال در برابر خواست اربابان غربي است
علامتي خاطرنشان كرد: از سوي ديگر بايد ياد آور شد كه قوه قضائيه نيز مسئول پيگيري حقوقي و تعقيب قضائي دولت و ارتش ميانمار در مجامع حقوقي جهاني است و انتظار مي رود حداكثر تلاش حقوقي خود را براي جلوگيري از اين نسل كشي ظالمانه به كار گيرد
بعد از سخنراني دبيركل اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان بيانيه اين اتحاديه در محكوميت مسلمان ميانمار توسط يكي از دانش آموزان به دو زبان فارسي و انگليسي قرائت شد.

منبع: http://www.irna.ir/fa/News/82670351

استاد سلام مرجع تخصصي برگزار كننده كلاس آنلاين و تدريس خصوصي در زمينه هاي تدريس خصوصي رياضي,تدريس خصوصي عربي,تدريس خصوصي شيمي,تدريس خصوصي زيست,تدريس خصوصي فيزيك,تدريس خصوصي ادبيات, و... آرزوي صلح جهاني را از خداوند منان خواستار است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.